U tijeku 2005. godine TP Varaždin je ušao u sastav ULTRAGROS grupe koju čini 24 trgovačke kuće koje posluju širom Hrvatske. U svojoj ponudi TP Varaždin ima 300 proizvoda u segmentu prehrane i neprehrane pod robnom markom ULTRA PLUS.
Proizvodi robne marke u prometu pojedine kategorije proizvoda sudjeluju i do 30% prometa, što je pokazatelj dobre kvalitete i izuzetno povoljne cijene. Naši kupci su prepoznali optimum odnosa cijene i kvalitete i poklonili vjernost proizvodima marke koje proizvode domaći renomirani proizvođači (vajda, Kraš, Koestlin).
Ultra gros je udruženje hrvatskih trgovačkih kuća nastalo sklapanjem ugovora između Ultra grupe d.o.o. Zagreb i Unigrossa d.o.o. Pazin 2005. godine, kojim je pristupanje novih članova u Ultra grupu dogovoreno kroz povećanje temeljnog kapitala i prijenosom dijela poslovnog udjela. Ultra grupa osnovana je krajem studenog 2001. godine kao reakcija na promjene na tržištu nastale ulaskom stranih trgovačkih lanaca kada je postalo jasno da mali trgovci mogu opstati jedino udruženih snaga. Da je udruživanje bilo ispravna strategija potvrđuju podaci o rastu prometa grupacije koji je 2007. iznosio 3,7 mlrd kn.
Ultra gros posluje na preko 750 prodajna mjesta (maloprodaja, veleprodaja i specijalizirane prodavaonice) sa 4500 zaposlenih. Osnovna djelatnost Ultra gros-a je trgovina na veliko i malo robom široke potrošnje – prehrana i na prehrana, pića, duhanske prerađevine, kozmetički proizvodi, građevinski materijal, namještaj, tehnička roba i bijela tehnika, tekstil i obuća te turistička djelatnost.
Članice Ultra gros-a posluju sa renomiranim domaćim proizvođačima i distributerima stranih proizvođača, a na nivou grupacije postignuti su dogovori sa preko 100 zajedničkih dobavljača. U svojoj ponudi Ultra gros ima preko 300 proizvoda pod robnom markom Ultra plus koji čine 5,2% udjela u ukupnom prometu, odnosno 10-30% prometa unutar pojedine kategorije. Ove brojke pokazatelj su dobre kvalitete proizvoda robne marke Ultra plus popraćene izuzetno povoljnim cijenama. Robne marke članice nude i u veleprodaji te rast prometa postignut na temelju asortimana robne marke prenose i na svoje veleprodajne kupce.
Optimalan odnos kvalitete i cijene prepoznali su i naši krajnji kupci poklanjajuci vjernost nama i proizvodima naše robne marke Ultra plus.
Misija grupacije Ultra gros d.o.o. je:
– zajednički nastup svih naših članica prema dobavljačima i postizanje boljih uvjeta pri nabavi robe.
– učvrstiti tržišnu poziciju svim svojim članicama i osigurati mogućnost rasta i otvaranja novih prodajnih objekata.
– kroz zajednička promotivna ulaganja stvoriti prepoznatljiv identitet pri čemu će svaka članica zadržati svoju jedinstvenost i samostalnost.
– prepoznavajući potrebe i navike lokalnih potrošača cilj je da svaka članica zadrži glavni tržišni udio u svojoj regiji.
Vizija grupacije je da kroz dugoročnu stabilnost i rast Ultra gros-a naša prodajna mjesta budu prepoznate kao trgovine iz susjedstva koje će svojom blizinom i toplinom kupcu pružiti sve što treba.